søndag 5. juni 2011

Min indre britiske bestemor

Jeg tror jeg har kanalisert min indre britiske bestemor i det siste, for stadig vekk ramler det inn blomstrete tekstiler i det lille huset vårt. Både på kles- og interiørfronten lar jeg meg henføre av store (og gjerne rosa) blomster. Akk så romantisk og akk så sommerlig. Og kunstnermannen har så langt ikke lagt ned veto. Så får vi se da - akkurat hvor mange flere blomstrete puter jeg klarer å lure hjem i løpet av sommeren. Disse sitteputene handlet jeg på Kid interiør i går, og de passer perfekt til den linfargede voksduken som ble med hjem i samme handlepose, og de hvitmalte tremøblene vi har på terrassen.

Det begynner å bli en god stund siden Fullmånepleddet fra Pickles ble ferdig, men jeg har ikke somlet meg til å ta noe godt bilde av det. Her om dagen fikk jeg ånden over meg, la pleddet i fanget til lillemor og tenkte at "NÅ blir det nok noen morsomme bilder av pleddet in action". Og joda - de ble jo morsomme, men modellen var veldig lite interessert i å la pleddet ligge sånn fint dandert i fanget. Mye morsommere å leke borte-tittei, dra i det og slenge det rundt. Og det har hun vel rett i. ♥

Ingen kommentarer: