tirsdag 3. november 2009

Blurry fun

Jeg er svak for uklare bilder, og her er et par uklare knips av meg selv og 1) en ny, rosa, herlig lue som jeg har strikket, og 2) den søteste vintage julepynten som jeg fikk av min kjære på bursdagen min forrige helg. :) *eeeelsker den*

I tend to fall in love with blurry photos. They just seem happy to me. So here are a few blurry shots of me and 1) a new, pink, delicious hat I've knit, and 2) the cutest vintage christmas decorations my boyfriend gave me on my birthday this past weekend. :) *lovelovelove*




Er ikke disse herlige englene den søteste julepynten du har sett på lenge? Jeg synes de er supersjarmerende, og gleder meg til å henge dem på juletreet i år. Ekstra herlige er de siden de er en gave fra min kjære. :)

Aren't these angels the cutest christmas decorations you've seen? I just think they're super charming, and I can't wait to hang them on our christmas tree this year. Of course they're extra special to me since they're a gift from my boyfriend. :) :)

Jeg har bursdag på Halloween så en skikkelig feiring av dagen, med utskjært gresskar, kostymer og gode venner må til. :)

My birthday is on Halloween and I celebrated the day with good friends in costumes, and made this Halloween pumpkin. :)

Ha en strålende fin dag - vær kreativ og nyt tilværelsen! ~~ I wish you a wonderful day - be creative and enjoy life! :)

4 kommentarer:

Moan sa...

Nydelig pynt, nydelig lue og et hærrli' gresskar!

Scrappelise sa...

Først, gratulerer så masse med dagen ! Tenker du har hatt en super dag! Enig med deg i det med blurry bilder, de kan være ganske så stilige. Og julepynten; yessss, like it, like it, like it!

Helene sa...

*thumbs up*

Veldig fin lue, og fint bilde av deg! Og innmari kult gresskar :D

Den julepynten var jo veldig sjarmerende, så søt Marius er som kjøpte det til deg :)

Supernøtt sa...

Fin rosa lue - perfekt match til Bella-vottene?

Jeg tok mitt beste uskarpe bilde ved et rent uhell. Akkurat idet jeg trykket ned utløseren datt jeg forover og hadde litt lang lukkertid. Litt flaks må man ha!