torsdag 18. juni 2009

Vintage-looking coolness!

En liten surferunde i et ledig øyeblikk ledet meg til disse herlighetene av noen bokmerker:

A few minutes of blissful surfing led me to these supercute bookplates:




Kreative Helen Dardik har designet disse og lagt dem ut gratis til sine lesere på bloggen orange you lucky! :) Snille damen!

The very talented and creative Helen Dardik designed these cuties and posted them for the readers of her blog orange you lucky to grab FOR FREE! :) You sweet sweet woman!

Jeg sitter i dette øyeblikk og planlegger innkjøp av klistreetiketter så jeg får skrevet ut disse skjønnhetene og klistret dem i alle mine favorittbøker. :)

I'm going to print these out onto sticker-paper-label-thingies (I have no idea what you call them in english - sorry) and stick 'em in all my favourite books. :)

Enjoy your day!

3 kommentarer:

Nora sa...

hihi, de var kule! :) ooog jeg kommer nok på treff imorgen!:D

urban craft sa...

super cool! I want to print some out too!

Merete sa...

Åh...så artige!!!
Takk for tipset:)

Nå er det snart treff:) :)