søndag 25. juli 2010

Tirsdagsinspirasjon

Glamour fra Louis Vuittons høst/vinterkolleksjon. Liker! Høstfornemmelsen kryper inn over meg når jeg ser på dette bildet - kanskje er det fargene som gjør det? - og det er deilig. Av alle motesesonger er det høsten jeg liker best. Jeg antar det ikke blir mye shopping til meg selv denne høsten, i og med at vi venter vår lille frøken ved høstens begynnelse, derfor har jeg tenkt å saumfare høstkatalogene som i disse dager dumper ned i postkassa, og bestille meg noen lekre, behagelige og høstlige herligheter som jeg kan ikle meg som nybakt mamma. Gøy!

Disse herlige fargene og, ikke minst, fargenavnene på alpakka/ullgarnet fra Pickles er fantastisk fristende!

Alt i alt - det kan virke som om høsten frister og inspirerer meg for tiden. Det kan også det sennepsgule lille strikketøyet jeg holder på med tyde på. :)

Ingen kommentarer: