søndag 19. juni 2011

Om å pynte litt

Det er innmari mye fine barneklær å få kjøpt, men innimellom er man bare på utkikk etter noe praktisk. Lillemor trengte veldig en cardigan, og det jeg fant i riktig størrelse (og som ikke var babyrosa) var en grå bomullscardigan fra H&M. Det skal sies at jeg fant maaange fine på en annen butikk i samme by, men det var en betraktelig mye dyrere butikk, og jeg synes faktisk at 500,- er rimelig dyrt for et plagg som kommer til å bli brukt i noen få måneder. Så da ble det denne gode og myke, men kanskje litt kjedelige cardiganen som ble med hjem. I løpet av gårsdagen fikk den seg en heklet gul kant og et brodert hjerte, så da ble den straks litt mindre plain. Det liker vi!

Jeg både syr, strikker og hekler ganske mye til min lille frøken, men jeg har til nå ikke "pimpet" noen kjøpte plagg. Det skal jeg definitivt gjøre framover - kjemperaskt og enkelt. Jeg har ca en million idéer i hodet til kommende prosjekter allerede!

Ha en fin søndagskveld - jeg skal bruke kvelden på å hekle sammen ruter til pleddet mitt.

4 kommentarer:

H. sa...

Kjempefint! Jeg synes også det er litt pes å finne noe som ikke er snupperosa, eller er pynta med hello kitty e.l. God idè å pimpe opp plagget litt på denne måten :)

Jacta est alia sa...

Så fin den ble! Veldig gøy med litt ekstra pynt:-D

Cathrine sa...

Åhhhh, lurt! Ble veldig bra :-) Stor sannsynlighet for at ideen kopieres..

Anonym sa...

du er så flink Tea! den ble kjempe fiiin! :) nha ly