tirsdag 12. juli 2011

Kakemonsteret slår til

Møt kakemonsteret. Neida... Joda! Er det søtt liker jeg det. ;) I går kveld, mens lillemor sov, prøvde jeg å vispe sammen en deig til Hummingbird Bakery's deilige cookies, så stille som overhodet mulig. Lillemor kan nemlig være riktig så var for lyd - for eksempel er symaskinen alt for bråkete til at den kan brukes på kvelden *hulk*. Jeg stekte et brett og lot resten av deigen få stå i kjøleskapet til i dag - med det resultat at jeg har gått i skytteltrafikk til kjøleskapet og spist cookie-deig i hele dag. *fnis* Kaker er godt, men kakedeig er jo aller aller best!!

Oppskriften på cookiesene er fra The hummingbird bakery cookbook. Min favorittkakekokebok (er det et ord??) for tiden.

♥ kakedeig ♥

3 kommentarer:

Lykkelinn sa...

Kakedeig er nesten like stas som ferdige kjeks - noen ganger bedre! Synd med symaskinen og lillemor som ikke liker lyd, vi prøver å legge våre rett ved tven for å venne dem til lyd, men merker jo at de sover bedre når det er stille...

Tea Kristin sa...

Vi prøvde også å venne lillemor til å sove med lyd rundt seg, men det gikk ikke gitt. :P Det vil si - hun gjorde det en stund, men det går ikke nå lenger. Håper det går bedre for dere - det gjør det sikkert!

Daria sa...

mine reagerte på lyd de også:P

kake deig er godt men du må slutte å friste på en onsdagskveld når alle butikker er stengt:)