onsdag 16. november 2011

Pjuskedager

Sickday

Okei - lillemor har begynt i barnehagen OG det er høst i Norge. Det kom ikke som den helt store overraskelsen, men kjipt er det like fullt. Vi er syke! Ikke sånn alvorlig syke - vi har ikke en gang feber - men vi er pjuske. Vi hoster og nyser og snufser, og er så innmari tette i nesene at det er nærliggende å tro at hjernen bader i snørr. *usj* (Og så ammer jeg fortsatt og kan dermed ikke ta mer smertestillende enn Paracet, aka nonstop. Det føles ihvertfall ikke som om de har noe mer effekt enn non stop.)

Da er det ihvertfall deilig å kunne slappe heeeeelt av på sofaen om kveldene. Med et lite og ukomplisert strikketøy i henda, og et par deilige sokketøfler på føttene for å holde varmen. Tøflene/sokkene kjøpte jeg på julemesse forrige helg, og jeg synes de er så fine! Hvis noen skulle ha oppskriften på disse sokkene blir jeg meget takknemlig om de ville dele med meg.

Så krysser jeg fingrene for litt bedre form for oss alle tre i morgen, og går og legger meg. Natti natt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkar sjuklingene! Håper dere blir friske snart. Det kommer vel ikke som noen bombe kanskje...at jeg ikke har oppskrift på sokkene..., men de var veldig fine da! :)

Stina sa...

Jeg ser at det er en stund siden jeg kikket innom sist! Det nye bloggdesignet er veldig fint, blant annet :) Har heller ikke en slik oppskrift, men de var veldig fine! Får alltid lyst til å strikke når jeg har vært innom bloggen din :)
-Stina-

Siren sa...

Guri som jeg kjenner meg igjen i dette! Om ikke akkurat nå, så har jeg så absolutt vært akkurat der jeg og - flere ganger:) Og misunner deg ikke! Godt du klarer å kose deg med et strikketøy om kveldene i alle fall. Masse god bedring til deg og familien!

H. sa...

Kan det være disse? http://blogg.hobbyboden.com/maritabk/index.php?s=bosniat%F8fler&submit=S%F8k
Synes det ligner littegrann :)

Tea Kristin sa...

Aaaah - det er dem Sassas mamma! Tusen takk for hjelpen!!! :D Klem