onsdag 16. januar 2013

Varme tøfler til kalde januarkvelder

En god venninne fyller 30 år, og det jeg liker aller best å gi bort til de jeg er glad i er hjemmelagde gaver. Denne gangen ble det et par deilige, strikka tøfler (og noe annet småtteri som kan gjøre de mørke kveldene koseligere). Kjappe å strikke (noe som er et must nå som jeg har veldig lite strikketid hver kveld), god passform og fine å se på. Kinderegg!

Oppskrift: http://garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=131&d_id=43&lang=no
Garn: 100 g DROPS Nepal
Pinner: 4,5 mm strømpepinner

1 kommentar:

Stina sa...

Kjempefine! Jeg elsker å få hjemmelagde gaver, så derfor prøver jeg å lage noen også og håper de blir tatt godt imot :-) Jeg har klart å fullført noen strikkeprosjekt siden jeg fant fram strikkepinnene i 2007, men jeg har ennå ikke strikket sokker. Det er en av kommende prosjekt i 2013. Folk sier at det ikke er vanskelig, samtidig som disse hælene virker litt skumle når man ikke har prøvd seg på dem ennå ^_^