torsdag 10. juni 2010

Male litt



I løpet av vinteren har jeg laget meg en liten liste over møbler jeg gjerne skulle ha freshet litt opp - listen inkluderer etterhvert en del små og store møbler. Nå har jeg endelig handlet inn og fått den malingen jeg trenger, pensler og ruller er på plass, og til og med en pakke med engangshansker har funnet veien til vårt lille, hvite hus. Jeg begynte pent med en taburett og en krakk som nå har blitt pusset, grunnet og fått første strøk med maling. De trenger ihvertfall ett strøk til før jeg sier meg fornøyd - derfor får dere bare denne lille kikken inn i malekaoset som for øyeblikket befinner seg i gangen vår. :)


Jeg fatter forresten ikke hva folk har så innmari imot løvetann - de er gule, søte og sjarmerende når de blomstrer, og når de har blomstret ferdig er de nesten enda flottere!! *sukk*

PS: Bildene er tatt med iPhonen og jeg har brukt appen Hipstamatic. Liker!

2 kommentarer:

Lene sa...

Flott å høre at det er så bra med deg om dagen!! Det løvetannbildet var råtøft! Ha ei fin helg. Kos deg med M og magen.

Siren sa...

Nydelig løvetannbilde!! Og kjempefine ting du hadde strikket til jenta di - body og bukse. I like:)