fredag 4. juni 2010

Noen ganger skulle man vært rik

Det er sjelden jeg brennende ønsker meg å være rik, men akkurat når jeg klikket meg inn på Høstbarn sin nettbutikk lå dette ønsket ganske langt fram i panna. ;) Så masse herlig babytøy! At butikkens hyggelige eier sendte med ei lita lue og en sjokoladeknupp som gave i pakka var heller ikke noe minus. ;)

Denne sjarmerende og retro bodyen var en av fire skjønnheter som landet i postkassa i går.

På nattbordet nå: Sommerværet har for alvor inntatt Hedemarken den siste uken, og hva er vel bedre enn å slappe av med en morsom og lettlest bok i varmen? Jeg har nettopp lest ferdig I en annan del av Bromma av Martina Haag og den kategoriserer jeg glatt i strandlektyre-kategorien. Morsom, lettlest og herlig svensk chick lit. Anbefales! (Jeg leste den forøvrig på svensk og fikk sommerferie-følelse av det alene!)

Ingen kommentarer: