tirsdag 15. juni 2010

Tirsdagsinspirasjon

Noen ganger sprekker jeg omtrent av inspirasjon etter en liten (eller stor) runde på mine favorittsteder på nett, og jeg har veldig lyst til å dele en del av denne inspirasjon med dere! Derfor har jeg tenkt å prøve å ha tirsdagsinpirasjon hver eneste (ja, du gjettet riktig) tirsdag her på bloggen. ;)

Dette er definivt en av favorittfargene for tiden. Sval og sommerlig!


Denne artikkelen fra Dagbladet for ikke lenge siden satte i gang en malefeber her i heimen som så langt har ført til tre stk nyoppussede møbler (som for øyeblikket står og tørker ute i vinden). Og den førte meg til den fine bloggen Re:signert av Signe som bugner av herlige bilder og gode idéer.


Denne unge damen inspirerer meg til å prøve meg mer på art journaling. Kanskje en sommerdagbok hadde vært en god idé - spare på minner fra min første sommer med gravidmage.

Hva inspirerer deg for tiden? Lenker mottas med takk. :)

Ingen kommentarer: