tirsdag 15. februar 2011

Falt for fristelsen

Bilde lånt fra Pickles

--- til å handle meg litt garn. Nå ble du sikkert overrasket! ;) Pickles har satt sammen noen deilige garnpakker til Fullmånepleddet sitt, og en baby kan jo ikke (som vi har fastslått i et tidligere innlegg her på bloggen) ha for mange pledd. Så det så. Fargesammensetningen jeg falt for heter 70tallsbarn - fiiin!

Min første morsdag ble behørig feiret i helgen - jeg fikk sove lenge, ble vekket med vafler, blomster og kort som lillemor hadde tegnet, og nøt dagen til fulle. Det er stas å være mamma! Også på Valentine fikk jeg en overraskelse, da kunstnermannen kom med en liten godteboks fra gullsmeden. Inne i boksen bodde det et nydelig kjede med perleanheng som nå pryder halsen min. Fine kunstnermannen!

Lillemor har lagt seg for kvelden, så nå skal jeg bake foccaccia som jeg og mannen kan kose oss med mens vi slapper av i sofaen og kikker på TV. Ha en fiiiin kveld!

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Fine farger:) Så bra helgen ble fin! Du har fått en stafettpinne av meg, fordi jeg liker bloggen din så godt! det er selvfølgelig helt opp til deg og ta en etappe, men hvis du går inn på bloggen min kan du iallefall lese litt om denne stafetten:)

Ha en fin dag i dag:) klæm:)

Heidi / I'm with Leia sa...

Så hyggelig å strikke fullmåne teppe da - fine farger :) er enig om at en baby ikke kan ha for mange tepper!

Kos deg med prosjektet :)