fredag 11. mars 2011

Snart starter jeg min egen blogg


Den skal tidlig krøkes som... god blogger skal bli? som ekte nerd skal bli?? Laptopen er ihvertfall populær å hamre løs på. :)

I dag rakk jeg å skru sammen lekegrinda mens lillemor koste seg på matta si (mor som er rask eller lillemor som er tålmodig? Jeg velger å tenke at det er en kombinasjon av begge deler). Hun er ikke mobil helt enda, men vi merker at det ikke er så lenge til vi må passe eeeenda bedre på. Nå spinner hun stort sett bare i sirkler liggende på ryggen, men det øves stadig på å snu seg fra rygg til mage. Det fine teppet/underlaget i lekegrinda er det mammaen min som har sydd, og jeg synes det er så kult! Stoffet som er brukt er et flanellstoff som jeg bestilte fra en nettbutikk i USA for en tid tilbake, og oppskriften er det vel mamma som har rettighetene til. ;) Fint ble det ihvertfall! Tusen takk mamma!

Nuh er det fredagskos i heimen. Lillemor sover søtt, pizzaen står på bordet og Nytt på nytt er på TV. :)

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

:) Herlig unge:) Og så fint teppe var da! Her tror jeg nok llilletuppa vil kose seg ja!

Hørtes ut som dere hadde en fin fredagskveld!

fortsatt god helg!

Jacta est alia sa...

Så søt hun er! Fargene på bildet med henne er så nydelige:-D.

God helg!