torsdag 1. september 2011

Bålplass

Camp fire

Familien min har en seter ikke alt for langt unna her vi bor. Det går kuer der deler av sommeren (ikke våre), og det er riktig så god stemning der. Hytta på setra er nyoppusset og har fått en hendig påbygg slik at det har blitt mer soveplass. Det er jo praktisk siden familien vår har vokst det siste året. ♥

En ting jeg og mamma ønsket oss på setra var en bålplass. Et sted å grille pølser og pinnebrød. Der man kan sette seg ned, varme seg på bålet og drikke kakao fra termos. Kose seg! Så i går tok vi turen til fjells, bar stein og bygde denne koselige bålplassen. Ble den ikke fin? Vi testfyrte litt, og koste oss med niste og termoskakao. Namnam!

Her gleder jeg meg til å bruke tid!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det så koselig ut! Vi blir gjerne med og griller!

Merete sa...

Så trivelig ! Kanskje vi ses der i påsken :)

Elin G P sa...

Såå koselig med bålplass,d så virkelig koselig ut =) Nettopp funnet frem til din trivelige blogg=) Skal titte innom bloggen til kunstnermannen din også nu =) jeg pusler også med litt kunst...før likte jeg også godt å male akt,men nå er det mere lek og fargerike sprøe engler som skapes frem=) velkommen til bloggen min skal du også være=)
Jeg legger deg til i min bloggliste=)Fine høstdager ønskes deg og dine fra Elin