fredag 8. januar 2010

Idéboken





Jeg leser mye blader. Jeg leser mye forskjellige blader. Mange av dem handler om interiør. Noen handler om mote. Dette er idéboken min - en samling av det beste av det beste. Her havner idéene, fargene, møblene, motene og stilene jeg liker best. Kanskje forelsker jeg meg bare i ett eneste bilde i et blad. Da havner det i idéboken. Idéboken er gull - jeg storkoser meg med å klippe ut og lime inn, og koser meg med å titte i boken i etterkant. :) Kanskje du også skal lage deg en?

7 kommentarer:

AM sa...

Ja, det burde jeg jammen meg gjøre! For jeg klipper nemlig ut ting, men de har ikke blitt limt inn noe sted. En fin bok må stå på handlelista nå :)

tovetyll sa...

ååå fantatisk!! jeg elsker ide-bøker!! problemet mitt er at jeg jeg trenger i a4-format, og da blir den liksom så stor.... så jeg har mange, mange utklipp... men eeeeelsker å bla i dem da**

ha en flott dag Tea!! klem**

FlittigLine sa...

Det er nyttårsforsettet mitt å lage en slik! Jeg har tonnevis med utklipp liggende, som jeg har tenkt så lenge på å systematisere. Hvor får man kjøpt slike pappbøker? Jeg hadde tenkt å bruke perm i a4, men det ser jo mye søtere ut med en slik bok da :)

Tea Kristin sa...

Line: Denne kjøpte jeg på Etsy. Omslaget er deler av et monopol-brett og så er det bare blanke sider inni. :) Liker den veldig godt. Jeg har flere bøker, og det er diverse skrivebøker jeg har kjøpt på bokhandler. :)

FlittigLine sa...

Den var ihvertfall kjempesøt. Også ga du meg en påminnelse som fikk meg til å få ut finger'n, så nå sitter jeg og klipper fra den evig voksende bladbunken :) Så håper jeg at de ikke bare blir liggende i esken med utklipp, hehe. Nytt år, nye muligheter!

LilleFruVims sa...

Genial idèbok! Må kanskje lage meg en jeg og:) Tenkte uansett på å lage meg en bok med bilder av ting jeg har laget:) Tusen takk for tipset (og hilsenen på bloggen min;P)

Annikken sa...

Utrolig kul idebok! Etsy er så bra.

Fin til å samle alt jeg klipper ut og lagrer her og der!