torsdag 21. januar 2010

Ute på tur


I dag har jeg og to kolleger vært på seminar i Lillehammer, og bl.a. hørt Voe, Celine Thommasen og Øyvind Solstad snakke om sosiale medier. Men nå er vi pakket inn i bilen og har snuta vendt i retning Hedemarken. Jeg har sparket av meg skoene og krøller meg godt opp i baksetet sammen med iPhonen - den utømmelige kilden til musikk, inspirasjon og moro. M.I.A.s Paper Planes lyder i høretelefonene, jeg har akkurat oppdaget at The imaginarium of doctor Parnassus endelig har premie på Hamar kino, og jeg slapper skikkelig godt av.

I går kom endelig et par nydelige bøker jeg har bestilt fra Amazon (Tim Walker pictures bl.a.) og jeg gleder meg til å dykke ned i dem i kveld. Nødvendig tilbehør: peppermyntete, pusekatt og kanskje en fin film surrende i bakgrunn.

Ha en herlig kveld - nyt tilværelsen! :)

3 kommentarer:

Helene sa...

Livet er herlig!

Håper VOE levde opp til forventningene ;)

Anonym sa...

Næmmen, du blogger underveis :-) Fint bilde.

Merete sa...

Dere er iallefall gode på sosiale medier:)

Regner med at du har hatt en hyggelig kveld:)