lørdag 22. januar 2011

La det bli lys


Vi har lenge lett etter den perfekte lampa å ha over spisestuebordet vårt, og siden jeg har beslutningsvegring når det gjelder å velge "stil" og holde seg til den i interiøret har jeg ikke en gang vært helt enig med meg selv, langt mindre med mannen, om hvilken lampe som passer best hos oss. Men så oppdaget jeg Kartell fly og falt pladask - så i dag tuslet vi innom en litt mer eksklusiv interiørbutikk enn vi normalt pleier å handle i, og nærmest impulskjøpte Kartell fly i gult. *eeeelsk* Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet fram til lampa ankommer butikken og jeg kan ta med herligheten hjem!

Og når det gjelder stil tror jeg at jeg har bestemt meg for at stilen vår er nordisk eklektisk - hehe. Lys, en del naturelementer, og masse av det vi synes er fint uavhengig av om det er nytt eller gammelt, fargerikt eller hvitt/grått, dillete eller stilrent. Og det trives vi med!

5 kommentarer:

JunePune sa...

Ååh.. De var kjempekule!

Fin blogg du har også forresten :)

Snart tretti sa...

Ååååh, den er så kul!!! VIL HA! Dessverre er ikke Håvard så glad i gult.. Jeg vil male tripptrappen også.. Men en Kartell skal på plass når vi flytter og får plass til lampe over spisebordet.

Tror forresten jeg deler interiørstil med dere - det høres jo finere ut enn "koselig" og "schizofren" som jeg pleier å kalle den!

Eline er forresten en suuuuupersøt jente! Håper dere koser dere glugg i hjel! Hvor lenge skal du være hjemme med henne? :)

Pia sa...

De lampene er så kule!
Og for ei nydelig jente du har, bildet under var jo helskjønt!

Tea Kristin sa...

Grommis: Tusen takk! :) Jeg er veldig heldig og skal være hjemme helt til begynnelsen av oktober (da er hun ett år gammel). Mannen er student så jeg har fått hans permisjonsuker også.

Jacta est alia sa...

Kule lamper:-D