lørdag 7. mai 2011

Knallkluter

Tidligere denne uken tok jeg meg selv i nakken og organiserte stoff- og garnlageret mitt. Fra å være oppbevart i såkalt praktiske, gjennomsiktige plastkasser (stablet oppå hverandre helt innerst i boden - überpraktisk), er de nå på utstilling i en bokhylle med glassdører. REVOLUSJON! Nå kan jeg jo faktisk se og få tak i det jeg trenger av garn og stoff. HIPP HURRA! Ganske inspirerende og pent ble det faktisk også (og siden skapet står trygt plassert på kunstnermannens kontor er det sikkert til stor glede for ham ;) ). Anywhoooo - nå som jeg har litt oversikt over hva jeg har fikk jeg lyst til å gjøre et skikkelig innhogg i lagrene, og - hey presto - en hel haug med strikkede og heklede bomullskluter som skal gjøre hverdagen et lite hakk gladere. Disse tenkte jeg å bruke til å tørke lillemor i fjeset og på hendene etter måltider. Foreløpig har de vært mest brukt som leker. Jeg stabler dem pent i en haug - lillemor "rydder" en og en klut enten ned på gulvet eller et annet fint sted. Og sånn går nu dagan. ♥

Nå har jeg akkurat kommet inn etter å ha gravd litt i jorda. Jeg kan bare ikke beskrive hvor deilig det er med vår!

2 kommentarer:

Jacta est alia sa...

De kllutene ser fantastisk kule ut! Digger fargene:-D.

Helt enig med deg i at det er fantastisk med vår. Denne tiden må bare nytes:-D

Ann-Kristin sa...

Knæsje fargar!! Det er godt å lese om andre mammaer som finner glede i små ting - som til dømes å grave i jorda:)