tirsdag 17. mai 2011

Retrofint tresnitt

Kunstnermannen har prøvd seg på tresnitt, og jeg LIKER det! Dette trykket er favoritten min så langt - deilige retrofarger og et herlig, gammeldags stuemiljø. Vi har forøvrig store planer om å lage en slik bildevegg i vår egen stue som dette gamle paret har i sin. Fire stykk dvd-hyller har fått nytt liv som garn- og stoffoppbevaring hos mamma og svigermor, og nå har vi en helt ledig vegg som bare venter på å bli kledd opp med all verdens fine trykk, foto og andre funn. Jeg har en liten bunke med trykk kjøpt på Etsy som jeg gleder meg til å få i rammer, og det skal også bli supert å få litt familiebilder opp på veggen. Her er det VI som bor og det skal synes! (Har du lyst til å se flere av mannens trykk og foto kan du klikke deg inn på Flickr-kontoen hans. Anbefales - han er flink (sånn helt objektivt sett altså). )

Helt på tampen - gratulerer så masse med dagen! Jeg håper dere har storkost dere!

Ingen kommentarer: