tirsdag 4. desember 2007

Min kunstneriske kjæreste!

I vårt lille, hvite hus er det stadig vekk kreativ virksomhet - fra min side blir det mye pusling med scrapbooking, strikking og interiør, mens min kjære utfolder seg kunstnerisk på sitt atelier. Og nå har han endelig fått seg blogg slik at det er mulig å følge med på hva hans kreative hjerne finner på. :) Jeg er riktignok ikke verdens mest objektive person, men jeg synes at han har en helt unik stil og er kjempeflink til det han driver med. Og det han driver med er stort sett oljemaling, grafikk og tegning. :)


Ta en titt på bloggen hans, og legg gjerne igjen en kommentar! :) Jeg legger ut et par av akttegningene hans, og det ville ikke overraske meg om jeg legger ut flere bilder signert hans navn her etterhvert. :) PS: Den vakre damen på bildet er ikke meg. :)

3 kommentarer:

Ellie sa...

Dette var noen flotte akttegninger! Var inne på bloggen hans, og likte de andre bildene veldig godt også.

Anne Bente sa...

wawww de var godt nok flotte de tegninger :)

ha en god dag

Ravena vom Waldesrand sa...

Wunderschöne Zeichnungen!!