torsdag 15. november 2007

"Curl up and read kind of book"


Jeg var inne på Amazon og tittet litt på bøker, og snublet over en chick lit julebok, The Xmas Factor av Annie Sanders. Det var selvfølgelig en for stor fristelse til å la slippe unna, så boken er herved bestilt. :) Det var den ene kommentaren til boka som "closed the deal", og det var hun som kalte boken en "curl up and read kind of book"! Jeg synes dette burde få status som en egen sjanger, og bibliotekene burde ha en egen hylle hvor disse bøkene skulle stå. Og ved akkurat denne bokhyllen skulle du finne meg, nynnende på julesanger og med verdens største veske, full av bøker og strikketøy (og et ekstra par sokker i tilfelle jeg plumper). Ahh.... In a perfect world....

Og apropos jul; det er jo slett ikke lenge til. :) I dag tidlig var det minus 13 grader hjemme, og det er i min bok et ganske klart tegn på vinter. Og vinter er jo som kjent årstiden da julen feires, ergo er det snart jul!

Ha en strålende torsdagskveld, husk å klemme de du er glad i (det er sunt) og drikk en skikkelig kopp med te!

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Haha, skal jeg foreslå det som en sjanger på jobben, mener du? hohoho:)

Tea Kristin sa...

Ja, det må du gjøre!!! :D

Nora sa...

Det hørtes ut som en fin boksjanger..hehe. Får håpe boken er koslig da:) Te er deilig på denne tiden av året:)