onsdag 7. november 2007

Er det vinter snart nå?

Er det noen andre enn meg som synes at vinteren er idyllisk?

I dag var det -4,4 grader ute når jeg sto opp. Er det vinteren som melder sin ankomst? Er det snart tid for glitrende veier om morgenen, deilige strikkede luer og en katt som nekter å gå ut på do? Høsten i år har vært kjempefin, og nå er jeg klar for vinter igjen!

Og når kuldegradende kommer krypende er det tid for å strikke varmende plagg igejn! En nettside som jeg kan anbefale for dere strikkere er knitty.com. Her er det oppskrifter på litt av hvert som passer til årstidene! I siste nummer fant jeg denne nydelige genseren, som jeg tror jeg må prøve meg på (etter at jeg er ferdig med alt det andre jeg har tenkt å lage meg)!

Oppdatering på strikkefronten: halvparten av en julegave er nå ferdig. :) Jeg håper den vil falle i smak hos min gode venn Julegavemottaker! :)

2 kommentarer:

Scrappelise sa...

Heisann Tea! Takk for besøket og gratulerer så masse med ny blogg! Og så fin den er da. Skikkelig stilig utseende. Det er et flott vinterbilde du har her også, du som var fotograf der? Enig i at det er ei koselig tid som ligger foran oss nå. Men jeg må innrømme at jeg er ikke så veldig glad i glatte veger.. Du er vel på meldt til treffet den 1 desember, stemmer det?
Men i mellomtiden kommer jeg nok på besøk her.

Tea Kristin sa...

Neida, det er nok ikke jeg som har tatt dette bildet... :) Selvfølgelig skal jeg på treff! :) Gleder meg kjempemasse til det. Julehobby er nok noe av det aller morsomste jeg vet om!