tirsdag 27. november 2007

Lyspunkter i eksamenstiden

Jeg sitter med hjemmeeksamen disse dagene, og det er ikke noe av det mer festlige jeg har gjort i det siste. Men noe lyspunkter har dagen min allikevel hatt. I dag tidlig ringte en hyggelig dame og fortalte at jeg hadde vunnet i lotteriet på julemessen/loppemarkedet jeg var innom i helgen. Jeg vinner stort sett ingenting i slike lotterier, og var naturlig nok meget spent på hva denne uventede premien kunne være. Og gjett om jeg ble glad da jeg så at boksen hun kom med hadde Perfect Home skrevet på lokket, og så de 6 flotte, røde hjertene som lå inni! :) Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal bruke hjertene til!

Lyspunkt nummer 2 for dagen var følgende: i en meget tiltrengt pause fra eksamensjobbingen, bestemte jeg meg for å gjøre om på utseendet til bloggen min. Og det gjorde jeg! :)

Jeg har dessverre ikke tid til hverken å strikke, lese eller pynte hjemme disse dagene, så det er ingen oppdateringer hverken på hva som er på pinnene eller på nattbordet. Men jeg kommer sterkere tilbake så snart jeg kan! :)

Denne kvelden anbefaler jeg dere å lage en kopp gløgg med masse mandler (det er ikke lenge til jul), tenne opp i peisen og kose dere med en god bok. :)

7 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhhh, så skønne hjerter du har vundet, jeg er ligesom dig aldrig heldig i sådan noget, men det bedre er det, når det så lykkes.

held og lykke videre med læsningen.

ha en god aften :)

Ann-Catrin sa...

Hej och tack för titten inne hos mig..kom snart tillbaka. Nu fick jag ju chansen att hälsa på här..vilken tur du hade på lotteriet..de var väldigt söta hjärtan: Nu ska jahg fortsätta titta runt på din fina sida..men jag kommer gärna tillbaka

AM sa...

Så fine hjerter! Lykke til med eksamen, det klarer du nok fint :)

Unknown sa...

Tack för din fina kommentar! Ha en trevlig vecka ...kramar Malin

Scrappelise sa...

Skjønte ikke hvor det ble av blogen din men nå er den lagret, tryggere det enn å stole på hukommelsen! Det passer forresten så godt at blogen din heter trivelig, for det er akkurat trivelig å lese dine betraktninger om div. og ikke minst har du så flotte og trivelige bilder her, me like!

Daria sa...

oh så heldig du er:)

Anonym sa...

Gratulerer med flott gevinst! Er det ikke hyggelig å få sånne overraskelser? :)

Lykke til med eksamenslesingen også!Krysser fingre og håper det går veldig bra. Jeg skal ha intern eksamen jeg også nå den 14. desember i regnskap. Går på kveldsskole, og det er kjempegøy :)