tirsdag 6. november 2007

Ny blogg!

Så er jeg endelig over på min nye blogg! :) Vil du se hva jeg skrev på min gamle?

Oppdatering:
På nattbordet nå: Den tidsreisendes kvinne av Audrey Niffenegger (ryktene forteller at dette var årets kjærlighetsroman i 2006, og boken filmatiseres nå med Brad Pitt i hovedrollen)
På pinnene nå: Sjal/skjerf fra Dalegarn og en julegave! :)

Og apropos jul! Jeg gleder meg nå vanvittig mye til denne deilige tiden på året, da gløgg, pepperkaker, julekort, juletrær, glitter i bøttevis og andre herligheter tar helt over i min tilværelse! :) Mange juleblader har allerede kommet meg i hende, og jeg må bare anbefale Drömhem och trädgård for dere som mangler ideer til hvordan man pynter hus, hage og tre til jul! Dette nummeret var virkelig verdt pengene sine! :)

Ingen kommentarer: