mandag 12. november 2007

Garn "over dammen"

I dag har jeg bestilt meg noe nydelig garn fra Handpainted Yarn i USA så jeg kan strikke meg den fine genseren jeg fant på Knitty. Det er et tykt garn i merinoull, og det er håndfarget i en nydelig petrolfarge! Gleder meg til disse nøstene faller ned i min postkasse.

I helgen fikk jeg endelig lest ferdig Det virkelige livet av danske Hanne-Vibeke Holst. Dette er bok nr. 2 i en trilogi om karrierekvinnen Terese som råkes av mann og barn midt i jobboppturen. Morsomme bøker, veldig underholdende, men det er ikke en leseopplevelse jeg kommer til å huske for resten av livet. Sjarmerende med en dansk chicklit innimellom alle de britiske og amerikanske er det uansett! :)
På nattbordet nå: Den tidsreisendes kvinne av Niffenegger, og Trollvinter av Tove Jansson.
På pinnene nå: en gave!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fin blogg du har,Fin farge på garnet du har bestilt. Ha en kreativ og glad uke.

Anonym sa...

Åja...den siden sikler jeg også over og bare jeg får brukt noen flere nøster av det jeg har fra før skal jeg gjøre som deg og bestille!!:-D

Grattis med nytt flott garn:-D

Snart tretti sa...

Tea! :) Hei hei! Så du hadde kommentert på bloggen til AM! Var koselig å treffe deg i Tromsø altså. Morsom blogg du har.

Dina aka grombaben da..